Followers- Jalinan Ukhuwah

Thursday, March 1, 2012

Slot Motivasi:- WHI TV3




Alhamdulilah, slot Wanita Hari Ini TV3 Rabu 29 Feb 2012 telah berjalan dengan baik. Tetamu undangan termasuk selebriti Buzen dan Zaina. Diskusi 30 minit ini telah membuka beberapa peluang untuk diskusi lanjutan. Bukan setakat berakhir di Studio B Seri Pentas, selepas sessi tersebut ramai juga menelefon dan email saya bagaimana untuk menunaikan solat Dhuha.

Yang penting, saya sudah menyampaikan amanah untuk mengalakkan masyarakat kita untuk kahwin pada usia muda. (Satu lagi misi selepas HAJI MUDA).

Bagi anda yang terlepas peluang menonton slot WHI live, anda boleh mencuba ke www.tonton.com.my search TV3 Wanita Hari ini episode 43.


2 comments:

Anonymous said...

Assalam Dr,

Semuga dalam kasih sayang Allah.

Tips yang cukup baik yang boleh di pratik dan digunakan pakai untuk semua.

Semuga Dr di beri ilham bagi berkongsi lagi ilmu buat kita semua warga HMMRK dan KHM.

Jazakaullah.

AJ

my said...

jom tonton pelbagai saluran tv dari dalam dan luar negara seperti Discovery Turbo.Discovery World Hd.Discovery Channel.History Channel.Astro Ria.Astro Prima. Astro Oasis.Tv3.Tv2.Bernama Tv.Al Hijarah Tv dan banyak lagi secara percuma di > http://setcast.blogspot.com/2012/04/live-streaming-malaysia-tv-tv-online.html ,anda jugak boleh mendengar pelbagai siaran radio Online malaysia di > http://setcast.blogspot.com/2012/03/malaysia-radio-online-listen-live.html secara percuma ,jom terjah