Followers- Jalinan Ukhuwah

Monday, April 30, 2012

Kunjungan

Alhamdulilah,  minggu lepas saya menerima kunjugan teman-teman  HM dari Bandung. Hasrat mereka sangat murni, untuk  menyerahkan laporan lengkap progress masjid.  Saya tidak menyangka  menerima  laporan lengkap hampir 40 mukasurat ini.  Mereka sangat  teliti dan  akauntable  akan setiap wang yang dibelanjakan.




Mereka bekerja keras untuk melaksanakan  hasrat kita membina masjid untuk  golongan  miskin.  Hakikatnya, mereka menanti  kehadiran saya  ke Bandung bagi melihat sendiri kemajuan projek.  Faktor kesibukan  menyebabkan  perancangan asal saya ke Bandung tertangguh. 

Moga ALLAH memberi saya kesihatan yang baik dan diberi masa untuk  mengunjungi  Bandung dalam tempoh terdekat, InsyaALLAH.


3 comments:

Anonymous said...

Assalam Dr,

Alhamdulillah. Sama sama kita berdoa moga semua pengurusan dipermudahkan Allah.

Semuga Dr dan keluarga serta warga HMMRK diredhai Allah.

AJ

ayen =D said...

terharu pulak tengok report tu.. sangat detail.. (ke memang biasa detail macam tu?)

semoga dipermudahkan...

haji muda said...

Ayen,
Kita patutnya bekerja atas faktor kepercayaan. Oleh kerana ada antara kita tak berapa percaya dgn org Indon, nah mereka beri detail report. Yang penting, kita sama2 nak buat yg terbaik.