Followers- Jalinan Ukhuwah

Friday, October 16, 2009

Tempahan Haji Muda

Alhamdulilah, dengan izin Allah saya menerima beberapa tempahan buku HM untuk beberapa organisasi sempena program meraikan bakal jamaah Haji masing-masing. Harapan saya moga buku HM dapat memberi sumbangan ilmu dan pengalaman bagi bakal tetamu Allah.

4 comments:

tajamkannuraniku said...

Salam perjuangan...tahniah syabas ..moga Haji Muda terus memainkan peranannya membawa insan2 lebih dekat dengan Nya..walaupun saya belum layak menjadi tetamu Allah tahun ini..saya iklaskan dan pasrahkan semuanya kepada Yang Maha Menentukan..

Entah apa agaknya hikmah besar dan berharga yang Allah nak kurniakan kepada kami..anakanda yang dulu jauh di perantauan dah buktikan kemampuannya dgn mendapat first Class result masih belum dapat tajaan/biasiswa ..kini bekerja dan jalani placement di KL..yuran 2nd yr belum dpt byr lagi..Ya Rabb hanya kepadaMu kami meminta, kami berharap..luaskanlah rezeki kami seluas2nya...

rosli said...

Salam Dr,

Tahniah dengan tempahan tersebut, saya sentiasa mendoakan kejayaan DR. Saya percaya Buku yang bakal terbit tak lagi lagi juga akan mendapat sambutan hangat.

Ridz said...

Salam tajamkannuraniku,
Adalah hikmah penanguhan. Kejayaan anak sudah cukup manis tapi pelik juga jika tiada tajaan. Bila dia nak bawa kapalterbang?

Saya doakan moga Allah meringankan ujian dan bebanan pengajian anak cik puan.

Ridz said...

Salam Li,
Terima kasih dengan sokongan. Buku No 2 ada sedikit kelewatan. Dah ok saya maklumkan nanti