Followers- Jalinan Ukhuwah

Wednesday, May 30, 2012

Dubai & Iran 21-30 Mei 2012

Assalamualaikum sahabat semua,
Maaf kerana  tidak update blog.  Selepas kembali dari Indonesia, saya terus ke KT dan  kemudian berangkat ke Dubai & Iran pada 21-30hb Mei 2012.  Masa amat menghimpit pergerakkan dengan harapan  dapat update blog HM dan  Facebook semasa di Iran.  Walau bagaimanapun, sekatan keselamatan di Iran tidak mengizinkan laman sosial, FB dan blog  untuk di access. Pun begitu, saya dapat mencelah masuk sekali sahaja di FB: ridzwan.bakar untuk update status pergerakkan saya.  Namun blog terus disekat.  Alhamdulilah gmail account dapat di access dan semua email telah saya respon.  Skype juga banyak membantu komunikasi saya ke tanahair.

Alhamdulilah saya kini telah selamat kembali ke tanahair.  InsyaALLAH saya akan update program di Indonesia dan  pengalaman di Iran. Banyak perkara menarik yang perlu dikongsi.

Salam.

No comments: