Followers- Jalinan Ukhuwah

Tuesday, May 26, 2009

Konvo UiTM

Alhamdulilah dengan kebesaran Allah, istiadat konvokesyen UiTM ke 70 telah berlangsung dengan lancar. Menerima Ijazah Kedoktoran daripada DYMM Seri Paduka Baginda Yang DiPertuan Agong, Sultan Mizan, amat mengembirakan hati saya apatah lagi mendalami ilmu secara part-time.


$The Best Thing in life is doing something that people say you cannot do!$

Jiwa kecil ini mula tersentuh bila terkenang arwah abah dan juga emak yang uzur. Emak dari awal-awal lagi menyatakan ketidak mampuan beliau untuk hadir. Kelmarin saya pulang ke rumah mak untuk mengambil gambar bersama mak.



Bersama ayah mertua

Prof Kamil adalah Prof pertama yang bertemu dengan saya se awal 7.15pagi. Diikuti oleh Profesor dan guru-guru saya yang lain. Penyelia Utama kedoktoran, Prof Norhana tidak dapat hadir namun Penyelia kedua,Prof Faridah, turut berada di pentas utama kenamaan.


Saya memohon dan berdoa kepada Allah agar ilmu dan kepakaran dapat saya hulurkan bagi membina keluarga dan masyarakat. Saya memohon kasih sayang Allah, keampunan dan kesejahteraan kehidupan dunia dan akhirat.

17 comments:

Azemi Ali said...

Salam.

Tahniah Dr. Ridzwan.

tajamkannuraniku said...

Assalamualaikum....alhamdulillah syabas dan tahniah..satria 165..mg dikurnaikan ilmu yang bermanafaat..dan dapat memanfaatkannya pd semua..

hanila said...

Tahniah Dr. Ridzwan

Hajah Zainab bt Abdullah said...

Tahniah! Tahniah! Tahniah!

YaQuut @ Firdaus said...
This comment has been removed by the author.
YaQuut @ Firdaus said...

Assalamualaikum Dr. Ridzwan,
Tahniah diucapkan dari kami di PTS Islamika.

Untuk makluman, buku Haji Muda cetakan keempat dihantar ke pencetak hari ini. Insya-Allah akan siap pada hari Khamis minggu hadapan.

Semoga membakar semangat Dr, untuk terus menulis dan berbakti pada masyarakat. Wasslam.

Redza & Hana said...

Dr Ridzwan,

TAHNIAH di atas keringat yang telah menghasilkan impian.

Salam. hjSab2
www.MDESJ.net

benludin said...

salam,
tahniah diucapkan...gambar masa konvo nampak lebih muda berbanding gambar pada profile anda...

Farra Da Smiley said...

tahniah Dr Ridzwan..semuanya berbaloi

Anonymous said...

Tahniah Dr Ridz..
Semoga ilmu dan anugerah Allah yang sebegini besar..dinilai dan diangkat sewajarnya.

ros

KOLEKSI MEGAT DAN AZURA said...

Salam,

Tahniah di atas kejayaan ini... bukan senang nak jadi senang & bukan susah nak jadi susah...

Tahniah sekali lagi...

noor said...

TAHNIAH JUGA DARI SAYA.

VimmiYasmin said...

Salam Dr

Tahniah !!

rezi said...

Tahniah lepas ni nak belajar apa lagi ya?????

Unknown said...

Assalamualaikum!

Tahniah Dr Ridwan.

Noriee said...

tahniah Dr Ridz..

noor hafhizah said...

Tahniah Dr..

Saya juga teruja untuk sambung belajar ke peringkat tertinggi..