Followers- Jalinan Ukhuwah

Wednesday, March 2, 2011

Jemputan

Assalamualaikum semua,

Saya berbesar hati mempelawa tuan/puan/saudara/i untuk menghantar dan berkongsi sajak atau nukilan hati untuk dimasukkan ke dalam buku saya yang terbaru berkaitan dengan Haji & Umrah.

Manuskrip buku ini sedang melalui proses editing dan insyaALLAH akan siap sepenuhnya pada akhir bulan Mac 2011.

1. Sajak atau nukilan hendaklah berkait dengan tema buku berkaitan Haji atau UMrah.
2. Panjang tidak lebih satu mukasurat .
3. Keputusan untuk memilih sajak/nukilan adalah di bawah budi bicara Ketua Editor.
4. Ganjaran:- Tiada ganjaran duniawi diberikan. Namun saya akan usahakan nama tuan/puan/sdr/i tertera di akhir sajak/nukilan. Ianya akan menjadi copyright Penerbit. Ganjaran mutlak adalah milik ALLAH dan itu yang seharusnya kita kejar.


Matlamat Buku:
1. Berdakwah mengajak masyarakat segerakan Haji/UMrah
2. Memberi banyak tips Haji/Umrah berpandukan rujukan dan pengalaman sebenar hands-on Haji/umrah.

Sila majukan sajak/nukilan ke email saya tigeridz@gmail.com selewatnya Sabtu 5 Mac 2011.

Terima kasih dengan sokongan. Projek ini adalah projek kita bersama sebagai bekalan menemui Tuhan Semesta Alam.

2 comments:

Sab2 said...

Haji Muda, assalamu'laikum.

...bagus juga kalau dapat baca manuskrip buku tersebut!

salam, hjSab2

haji muda said...

AsSalam abg Hj Sab2,
InsyaALLAH nanti saya hantar ke pejabat.