Followers- Jalinan Ukhuwah

Sunday, June 19, 2011

Hebahan_I Luv Islam 26 Jun 2011 (AHAD)

Pengunjung blog yang dikasihi,

Anda semua dijemput ke program seperti di banner IluvIslam pada 26 Jun 2011 (AHAD jam 8.30 pagi). InsyaALLAh saya akan kupas persoalan hati, ilmu, Rajab, Syaaban dan Ramadan dalam slot jemputan ini.

Sila ziarah ke iluvislam.com untuk mendaftar.

******************************************************************
Petikan IluvIslam.com

Milik siapakah hati ini?

Hati milik ALLAH dan diamanahkan buat kita. DIA akan memberi cahaya kepada hati kita jika kita memeliharanya. Hati perlu sentiasa digilap agar bersih dan bercahaya. Andai kita cetek ilmu, maka belajarlah dan hadiri majlis ilmu. Mengapa dibiarkan hidup dalam kejahilan dan serik dengan kegagalan? Bawalah semangat ombak dalam diri; setiap kali jatuh, akan bangkit kembali tanpa jemu.

Ketahuilah bahawa tika jendela hati terbuka, tiada tembok konkrit yang mampu menghalang kejayaan. Kita ada senjata hebat; antaranya solat, puasa, sedekah, zikir dan doa. Yakinlah bahawa pergantungan kepada-NYA mampu mencairkan hati yang sekeras kerikil malah doa merupakan kunci kekuatan dalaman setiap insan.

Bila Pintu Hati Terbuka??

Tajuk inilah yang akan dikupas di dalam forum 'FEWWIT : "Bila Pintu Hati Terbuka" yang akan dikemudikan oleh Heliza Helmi, dan menampilkan penulis Dr. Ridzwan Bakar, dan Sham Kamikaze sebagai panelis.

Cara Mendaftar?

Bagi yang berminat mendaftar, anda dimestikan membuat pengesahan dengan mengisi borang di bawah. Selain untuk tujuan pengesahan, nama anda juga layak untuk menerima hadiah misteri, sumbangan Karya Bestari dan iLuvislam.Com.

Untuk mendaftar sila isi Borang Pendaftaran di bawah ini :

Borang Pendaftaran : Bila Pintu Hati Terbuka

Tarikh Tutup Pendaftaran : 25 Jun 2011

Lokasi Acara
Auditorium Karangkraf
Lot 2, Jalan Sepana 15/3,
Off Persiaran Selangor, Seksyen 15,
40200 Shah Alam, Selangor
Klik Sini Untuk Google Map

Sebarang pertanyaan boleh hubungi Shawal di talian 03-42516702 (waktu pejabat sahaja), atau emelkan ke shawal[at]iluvislam.com


2 comments:

ainhany said...

salam dr ridz,

menarik tu...
bOleh dapat tndatangan jugak kan..
terimakasih berkongsi info.

ayen =D said...

alamak.. ini sudah sangat bagus..