Followers- Jalinan Ukhuwah

Sunday, October 16, 2011

TV9 Nasi Lemak Kopi O

Foto ihsan dari Kakak mama ju http://wanitaberkakilangit.blogspot.com/


Ramai bertanya saya samada diskusi Live TV9 pada minggu lepas 7 Oktober dapat di upload ke blog ini. Oleh kerana banyak permintaan, saya telah menghubungi Penerbit/Pegawai bertugas slot Nasi Lemak Kopi O namun dimaklumkan bahawa semua content adalah hak milik Tv9. Saya menghormati polisi pihak TV9.

Pun begitu, Alhamdulilah atas ihsan mama ju di blog beliau, maka saya kepilkan foto diskusi yang di kendalikan oleh Sdr Aziz Desa.

Terima kasih dengan foto ihsan mama ju ini. Adalah juga kenangan untuk saya simpan.


1 comment:

mama ju said...

Assalammualaikum

Saya suka mengambil gambar program2 yg baik dan disebar2kan supaya org lain dapat manafaat.
Maaf kamera saya tak canggih, gambar kurang bermutu.