Followers- Jalinan Ukhuwah

Sunday, September 2, 2012

Perasmian KHM- Cinta Atas Jalan ALLAH



Foto: Wakil JAIS menandatangani  'mock' KHM tanda pelancaran Kelab Haji Muda. 

Alhamdulilah Kelab Haji Muda (KHM) telah dilancarkan oleh pegawai agama Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) semalam  1 Sept 2012 sempena program Imarah Masjid tajaan Grup Karangkraf dengan kerjasama Masjid As-Salam.


Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada semua AJK KHM, dan individu-individu yang membantu di booth KHM dari 10 pagi hingga 12 malam. Juga terima kasih kepada VIP KHM, teman-teman korporat dan follower KHM khususnya yang datang dari jauh Kelantan, P.Pinang dan Johor. Sokongan dari Grup Karangkraf dan follower KHM serta teman-teman dari Mekah, Madinah, UK, Australia, New Zealand, Iran, Dubai, Palestin, Switzerland, Indonesia, Brunei, Singapura dan Kemboja amat kami hargai.

Juga terima kasih kepada tim Grup Karangkraf khususnya Kak Wan,tim Karya Bestari, tn RJ, tn Asyraf, Pn Sri Diah, ust Ahmad Yani, Nazir masjid Tn Hj Yasim dan AJK masjid, Pegawai JAIS, Majalah I, Majalah Nur, Sinar Harian, tim-serangkai -ust Mohd nor, ust Yaakub, ust Nazir dan semua yang terlibat menjayakan program Imarah Masjid.

Terima kasih kerana membantu melancarkan Kelab Haji Muda (KHM) - 
The Smart Way To Serve ALLAH  Wadah Anuiti Akhirat.



Foto: Sukarelawan di booth KHM

Kepada tim Karangkraf dan KHM, walaupun di raut wajah anda kelihatan letih, InsyaALLAH inilah jalan pengorbanan yang perlu kita lakukan bagi meraih Cinta ALLAH. Perasaan cinta atas jalan ALLAH ini amat terserlah biarpun kita tidak mengenali secara dekat antara satu dengan lain. Tiada satupun butir perkataan negatif, complain, penat, muka cuka dsbnya kelihatan disepanjang program sehari ini. Anda  sememangnya HEBAT  untuk meneruskan agenda  kita mengajak masyarakat mengimarahkan masjid.

Biarlah kita penat di dunia, namun kita bisa senyum di Akhirat..

InsyaALLAH, KHM akan terus membantu mengerakkan program imarah masjid bersama tim Grup Karangkraf demi mentransform dan mengislahkan diri sendiri dan masyarakat.

MasyaALLAH TabarakALLAH.  Terima kasih semua. 


3 comments:

Kehidupan Makkah said...

Alhamdulillah selamat di lancarkan.

Anonymous said...

Assalamualaikum Dr,

macamana saya nak jadi ahli KHM? saya tak dapat datang masa perasmian..

Zue
tq

haji muda said...

Assalam Zue,
Mohon email ke kelabhajimuda@gmail.com