Followers- Jalinan Ukhuwah

Monday, October 1, 2012

IPG Kuala Lipis

 Foto: Menerima cenderahati dari Pensyarah Kanan, IPG Kuala Lipis

Alhamdulilah, jemputan dari Institut Penguruan (IPG) Kuala Lipis telah disempurnakan pada 27hb Sept 2012 lalu. Ceramah Bertajuk 'Transformasi Diri Perspektif Haji Muda'  telah berjalan dengan baik yang telah dihadiri oleh lebih kurang 200 bakal guru di IPG ini. Ceramah yang tamat jam 12.15 tengah malam ini memberi ransangan baru buat saya kerana melihat anak-anak muda ini bersemangat sungguhpun sudah jauh malam. Kepada pimpinan pelajar khusus kepada adik Fauzan, terima kasih kerana berusaha menghubungi dan  menjemput saya. Moga perkongsian bermanfaat. 

Foto: Desa Kuala Medang. Menginap di homestay milik teman KHM

Saya telah dirai dengan baik oleh teman KHM/umrah  abg Seri Bani dan Abg Baha sepanjang berada di desa ini. Moga ALLAH turut memberi ganjaran pahala atas usaha abang-abang ini membawa saya dengan  kereta mereka dari Kuala Medang ke  IPG Kuala Lipis dan menemani saya hingga jam 2 pagi. InsyaALLAH kita/KHM  akan set program pemuda desa ini sedikit masa lagi. 

No comments: