Followers- Jalinan Ukhuwah

Wednesday, October 17, 2012

Umrah 2013 Dibuka


Assalamualaikum,
InsyaALLAH saya dan tim KHM akan meneruskan program Umrah untuk tahun 2013.  Bagi memastikan program berjalan lancar  dan jamaah dipersiapkan dengan ilmu dan kejiwaan, maka pendaftaran untuk program Umrah ini dibuka.  Untuk makluman, tempat yang telah diberikan kepada saya agak terhad kerana InsyaALLAH tiket yang telah ditempah adalah  penerbangan terus pesawat Saudi Airlines. 

Jika anda atau jiran/sahabat/saudara mara berminat untuk bersama kami, tindakan berikut perlu diambil:-
1.  Telefon, Email atau sms saya
2.  Nyatakan  berapa ramai ahli yang akan turut serta
3.  Email saya nama penuh,  no Kad Pengenalan, No Tel/HP, nama waris dan No tel waris.
4. Tunggu saya  respon untuk membayar  deposit RM500/seorang

Terima kasih.


No comments: