Followers- Jalinan Ukhuwah

Sunday, December 2, 2012

wisata rohani bandung

alhamdulilah program wisata  rohani bandung baru sahaja berakhir. jamaah sekarang ini berada di airport bandung menunggu pesawat pulang ke kl.

saya memohon maaaf kepada semua tetamu blog ini kerana blog ini  sepi sejak beberapa hari. jadual program saya agak padat.

tuan puan boleh mengikuti perkembangan program wisata rohani ini di facebook kelabhajimuda atau fb drridzwan

saya masih ada beberapa acara di garut untuk bertemu dengan kepimpinsn koperasi syariah petang ini dan membentngkan hasil kajian saya di sebuah institusi pengsjian tinggi esok pagi. dan hari selasa menjadi ahli panel business forum di bandung.

insyaallah saya akan menulis wisata rohani ini selepas saya kembali ke tanahair.

1 comment:

Anonymous said...

Assalam,

Semuga dalam redha Allah.

Alhamdulillah.