Followers- Jalinan Ukhuwah

Thursday, March 11, 2010

Outer Journey Ikhlas Dan Komen BPHT & HM

InsyaALLAH saya akan keluar negara selama dua minggu untuk program peribadi ‘Outer Journey- Ikhlas’. Mencari tahap ikhlas bukan mudah but I must do it! Bersama-sama saya ada seramai lebih kurang 17 orang untuk sama-sama reprogram misi hidup ini dan sama-sama menghayati Outer Journey Ikhlas Program.

InsyaALLAH jika ada kesempatan saya akan update blog ini dari masa ke semasa sepanjang dua minggu ini.

Supaya blog ini tidak sepi, saya menjemput tuan-puan untuk memberi komen pengisian dan perkongsian buku BPHT dan HM. Komen-komen membina dari tuan-puan saya amat hargai agar ceramah-ceramah dan penulisan saya lebih mantap dan energetik.

Di kesempatan ini, saya pohon maaf kepada pengunjung setia blog HM jika ada salah silap di pihak saya. Juga maaf kerana jarang update blog kerana alasan ’sibuk’. Juga maaf kepada sahabat-sahabat Masjid Al-Munawwarah dan Persatuan Penduduk kerana tidak dapat memberi perhatian khusus buat anda.

Kepada tuan/puan di luar lembah Kelang, jika BPHT belum juga tiba di kedai-kedai utama di tempat anda, sila lawat www.alaf21.com.my dan boleh membuat pesanan terus ke Penerbit atau telefon 03-5511 8820.

4 comments:

Anonymous said...

Semoga Selamat Kembali...

ainhany said...

muga misi berjaya
insyaALLAH buku itu kan dimiliki.
Jgn lupa doakan kami kerana doa org bermujahadah mudah dikabulkan. amin

Anonymous said...

- semoga dapat mendoakan kami para pembaca sampai ke Journey Ikhlas yg tuan maksudkan -

knoreza

ridz HM said...

Salam anonymous, Ainhany dan knoreza,
Alhamdulilah saya telah doakan kejayaan bersama.