Followers- Jalinan Ukhuwah

Thursday, April 14, 2011

Buku Rinduku Pada Baitullah


Alhamdulilah dengan Kebesaran ALLAH dan keizinanNYA, buku ke-3 saya berjudul "RINDUKU PADA BAITULLAH" akan masuk fasa akhir buku iaitu percetakkan pada Isnin atau SElasa minggu depan.

Gambar kulit buku ini baru sahaja dimajukan kepada saya sebentar tadi selepas melalui proses screening sidang editor. Mereka bekerja siang malam, sabtu dan Ahad bagi memastikan buku istimewa ini dapat dikeluarkan menjelang Pesta Buku Malaysia minggu hadapan.


Kulit Depan Buku



Kulit Belakang Buku



InsyaALLAH saya akan war-warkan di dalam blog ini untuk tempahan tuan/puan & Pengunjung setia blog Haji Muda.


11 comments:

rezeki said...

salam dr

tahniah atas kelahiran sebuah lagi buah tangan dari dr

insyallah ,ia pasti memberikan manafaat bersama

Ruhiyah Nazihah said...

teruskan menulis dan menulis. semuga dengan anugerah kurniaanNya membuat Dr dan saya dekat denganNya..saya sentiasa mendoakan Dr sentiasa dipermudahkan urusan Dr.

Zarea106 said...

Alhamdulillah...Tahniah Dr. Semoga perkongsiaan ilmu memberi manfaat kepada semua. Nice :):):)

haji muda said...

Salam Rezeki & Zarea,
Terima kasih dgn sokongan

haji muda said...

Assalam Ruhiyah,
Terima kasih dgn doa. Amin.

Anonymous said...

Assalammualaikum Dr.

Alhamdulillah...
Tahniah Dr...:~))

Kak Nor.

Aneeqa Julaihi said...

As salam Dr,
Saya silent reader blog Dr and menantikan buku Dr yg ke 3. Buku Bila Pintu Hati Terbuka baru saya dapati melalui teman yang kebetulan ke KK oleh kerna saya tidak mendapat buku itu di Miri Sarawak atau di Brunei. Buku ini memberi impak kepada saya dan saya galakan anak anak saya supaya membaca buku Dr.

Saya nantikan keluaran Buku Rindu Pada Baitulallah.

Aneeqa

alihassan said...

Salam Dr.
Tahniah akan kelahiran buahtangan terbaru. semoga buahtangan ini akan menjadi harta yang berguna dialam barzah nanti.

nor ain said...
This comment has been removed by the author.
ainhany said...

Salam Dr Ridz,

Alhamdulillah dan tahniah..
SATU Perkongsian dan pengisian ilmiah mnggamit rindu pada Baitullah. Mudah2an saya memiliki buku ini dengn bertandatangan penulis dikagumi ini.

Ya ALLAH per`mudahkanlah urusan kami..Amin

Anonymous said...

alhamdulillah ;)