Followers- Jalinan Ukhuwah

Wednesday, April 20, 2011

Pesanan Buku Rinduku Pada Baitullah




Alhamdulilah, sebagaimana buku-buku saya yang terdahulu, saya akan membuka pesanan melalui Pos.


A) PESANAN

Hingga pagi ini, saya sudah menerima hampir 40 email pesanan supaya diposkan buku ini dengan autograf sekali. InsyaALLAH saya akan uruskan penghantaran sebaik-baik buku diterima dari KarangKraf.

Harga Buku: RM16.00
Pos Ekspress : RM4.50 (untuk satu naskah). Tempahan untuk melebihi satu naskah, kos pos akan saya maklumkan melalui email.

Untuk pesanan sila email dengan gunakan:-

Tajuk email: Pesanan RB
Nama:
No Hanfon:
Alamat:
Bilangan Unit dibeli:
Jika perlu autograf, sila maklumkan nama untuk ditulis dalam buku:

Email Pesanan ke tigeridz@gmail.com


B) TABUNG AMAL- ANAK YATIM/TAHFIZ

Setiap buku yang dibeli melalui pesanan Pos ini, RM2 akan dimasukkan ke dalam Tabung Amal RB (Rindu Baitullah) yang akan saya serahkan kepada Pusat Tahfiz/Anak Yatim. Untuk makluman (sila baca entri blog ini pada bulan Ogos 2010), wang sebanyak hampir RM1,000 telah diserahkan kepada Pusat Tahfiz/Anak Yatim hasil dari sumbangan RM2 bagi setiap naskah buku BPHT.

InsyaALLAH, dengan pendekatan yang sama, saya meneruskan usaha Tabung AMal ini dengan harapan pembeli buku (membeli terus dari saya) bukan sahaja mendapat sedikit ilmu perkongsian malah akan menerima ganjaran Saham Akhirat. Saya akan istiqamah menyediakan satu platform untuk kita sama-sama melakukan kebaikan dan membersih diri dan hati demi ALLAH dan Rasul.

Sesungguhnya jalan dakwah adalah jalan yang amat mencabar untuk dilalui. Pelbagai mehnah serta fitnah perlu diharungi. Maka ampunilah kami Ya ALLAH.

6 comments:

rosli said...

Dr,

Tahniah buku baru dah kelauar di pasaran. Saya akan jumpa Dr untuk beli terus buku ini.

Anonymous said...

Salam sejahtera,
Tahniah Wan.... saya sudah promote dalam facebook....

Anonymous said...

Opps.... MKI

roshanilawatey said...

Salam Sejahtera Dr. Ridz,

Tahniah Dr. Saya nak beli secara on-line kerana mahukan tandatangan Dr.

Tahniah sekali lagi.

VimmiYasmin said...

salam Dr

salam dapat info dari promotion di FB Prof Kamil.

mcm biasa saya nak yg ada tandatangan.

nnt saya sms alamat n bg saya account utk payment .

tk

Anonymous said...

salam Dr,
pertama sekali tahniah!
saya ingin membeli secara online, pembayarannya macam mana ya?