Followers- Jalinan Ukhuwah

Tuesday, July 24, 2012

Masjid- Hasrat Kita telah terlaksana

Alhamdulilah dengan izin ALLAH  hasrat  kita untuk membina masjid telah pun terlaksana.  Airmata saya menitik bila melihat masjid ini sudah terbina apatah lagi di bulan Ramadan ini.  Sasaran untuk diguna pakai pada 1 Ramadan telah berjaya dan jamaah  memenuhi masjid untuk tarawikh dan qiyamulail.  Tiada lagi hadiah menarik untuk kita melainkan pengumpulan annuiti akhirat melalui kerja-kerja amal sebegini. 


Tiada apa yang dapat saya lakukan melainkan bersyukur kepada ALLAH.  Sesungguhnya masjid ini adalah masjid kita.  Ini semua adalah hasil dari  keikhlasan tuan-puan menyumbang dana untuk membantu  penduduk desa.  Saya berdoa moga ALLAH mengampunkan dosa kita, memberi rahmatNYA dan  menghindarkan kita dari api neraka. ALLAHU AKBAR Walilahilhamd.





7 comments:

Anonymous said...

Alhamdulillah, SubhanAllah Allah Hu Akhbar....

ALLAH telah qabul doa kita dan doa penduduk setempat. Gembiranya saya melihat mereka dapat menikamti rahmat dari ALLAH apatah lagi di bulan Ramadan yang penuh Berkah.

Terima kasih Dr kerana membawa kami bersama untuk Anuiti Akhirat. Moga ALLAH memberi kita taufik dan HidayahNYA agar kita dapat terus berkongsi nikmat dan rahmat ALLAH. Amin

Salam hormat
kamarjhan

Anonymous said...

Assalam Dr dan semua warga HMMRK & KHM,

semuga dalam limpah rahmat Allah.

Alhamdulillah! Allahu Akbar!

Sebak..syukur ke hadrat Allah.

semuga di kesempatan yang lain kita dapat beramal lagi bagi project project yang akan datang.

Jazakaullah

rosli said...

Dr,

Tahniah, nampak cantik Masjid ini.

Naz Mohamed said...

alhamdullillah, alhamdullillah alhamdullillah....meremang bulu roma melihat masjid berdiri dan dipenuhi oleh kariah. Semoga Allah memberikan rahmat dan kasih sayangNya kpd kita semua. Ruginya saya tidak sempat memberi sumbangan

alihassan said...

Alhamdulillah, SubhanAllah Allah Hu Akhbar....
tahniah buat semua yang terlibat. dari penyumbang hingga yang menyiapkan

salomi said...

Alhamdulillah!

salomi said...

Alhamdulillah!