Followers- Jalinan Ukhuwah

Sunday, July 29, 2012

Mesyuarat Agung Tahunan Pertama Kelab Haji Muda (KHM)





Assalam, Terima kasih semua yang telah hadir AGM Pertama Kelab Haji Muda yang telah berjalan dengan baik pagi tadi. Walaupun kehadiran tidaklah mengalakkan, saya menghargai kehadiran mereka. Sumbangan masa, tenaga dan RM yang mereka tunjukkan amat saya hargai dimana cuma ALLAH sahaja yang akan membalasnya. Kita berkorban untuk kerja ini bukan atas suruhan sesiapa tetapi lahir hati yang ikhlas untuk bergerak dalam satu wadah berpaksikan akidah dan kefahaman kita kepada impak haji /umrah (pasca haji/umrah). Ianya bukanlah kerja mudah, banyak mehnahnya.

Hari ini kita masih bernafas, esok lusa ALLAh akan jemput kita. 

Sebelum AGM saya ada menyentuh bahawa "if we don't take action, we are not relevant."
 InsyaALLAH, Kita akan wujudkan sinergi dakwah dalam konteks professional tanpa ada kepentingan peribadi. Moga ALLAH memberkati usaha kecil ini. Amin.



Foto:  Exco/Tenaga Pengerak KHM 2012-2014.  Moga ALLAH merahmati dan memberkati  keikhlasan anda semua.  InsyaALLAH, bila KHM dah maju kita akan undur diri untuk memberi laluan insan-insan HEBAT lain untuk menerajuinya kerana  pangkat dan jawatan bukan cita-cita kita.


3 comments:

Anonymous said...

Assalam Dr dan semua warga KHM,

Semuga dala kasih sayang Allah.

Tahniah.

Semuga Allah beri kekuatan dan kesihatan kepada Dr dan kaki tangan KHM agar apa yang dianjurkan KHM berkembang luas yang di tubuhkan atas dasar taqwa serta pemedulian kepada masyarakat sekeliling.

Semuga Allah berkati dan redhai usaha ini.

Kehidupan Makkah said...

Assalamualaikum...tahniah semua.

alihassan said...

Assalam buat DR dan wargakerja KHM.

Tahniah dan didoakan agar sentiasa dirahmati Allah.