Followers- Jalinan Ukhuwah

Thursday, November 15, 2012

Hijrah, Pengorbanan dan Dana Wakaf


Assalamualaikum,
Kehadiran Tahun Baru Hijrah 1434 sudah tentu menceriakan. InsyaALLAH, KHM akan terus memberi komitmen untuk mentarbiah diri sendiri dan menyediakan program pra/pasca haji/umrah demi memangkin semangat  mujahadah haji/umrah supaya sentiasa membara. 

Jomlah kita menginfaqkan sedikit harta kita dengan membuat orang lain gembira apatah lagi demi memastikan Islam terus terbina dan aqidah dipertahankan khususnya di negara minoriti Islam. KHM Wadah Annuiti Akhirat hanyalah satu platfom amal yang diuruskan secara part-time oleh golongan professional yang akan memegang amanah tuan/puan. Kami sedang berusaha mencari seramai 5,370 hamba ALLAH Pencinta Sedekah untuk bersama-sama kami menaiki cruise KHM menuju destinasi kompleks Pendidikan dhuafa yang diimpikan. 

Harapan kami, moga tahun hijrah 1434 ini akan menjadikan kita lebih kreatif dan produktif untuk mencari ruang-ruang pengorbanan seperti pengorbanan para sahabat ketika berhijrah meninggalkan bumi Mekah tercinta.

Nota:  Sila dapatkan akhbar Sinar Harian esok Jumaat dan Majalah Nur Disember 2012, untuk sedikit perkongsian dari hamba ALLAH.

No comments: