Followers- Jalinan Ukhuwah

Sunday, November 18, 2012

Israel: Tunggu apalagi masuk ajelah ke Gaza...

 On Friday 17th November, The Times British newspaper said that Israeli Army will launch a ground invasion to destroy Hamas military infrastructure and rocket stocks across the Gaza Strip within the 48 coming hours.
The newspaper also said that thousands of Israeli soldiers were prepared to storm Gaza, 60 minutes after the Palestinian militants launched rockets at Israeli cities. An Israeli official told the newspaper that the army troops are ready and waiting for orders in order to raid Gaza.
Petikan BBC news 17 Nov 2012.  75,000 Israel army ready to storm Gaza

Ketika Pemimpin Tentera Bergajah memberi kata dua kepada Abdul Mutalib (Datuk Rasululah s.a.w) supaya arahkan semua penduduk Mekah keluar dari Mekah  kerana tentera bergajah akan storm Mekah, maka berkatalah Abu Mutalib

“Sesungguhnya, bumi Mekah bukan milik kami. Walaupun aku adalah pemimpin Mekah tetapi  aku tidak mampu membuat arahan sedemikian.”

Mengapa?

Tambah Abdul Mutalib “Kerana bumi Mekah adalah bumi suci dan mempunyai Penjaganya sendiri. Jika kamu mahu juga menghancurkan Kaabah, maka silakanlah..." (apa tunggu lagi masuk ajelah..)”

Nota:  Jika anda mengikuti rombongan Umrah KHM, kami akan tunjukkan lokasi di mana tentera bergajah yang sombong itu dimusnahkan oleh tentera ALLAH.


Nota Ringkas KHM:

Wahai Israel laknatullah,  apa tunggu lagi  segeralah masuk   to storm Gaza.  75,000 tentera dikerahkan tidak akan mengerunkan insan yang memegang syahadah kerana syahadah  bukan semata-mata dibibir kami.

Wahai Israel laknatullah, Tak perlulah fikir panjang, masuk ajelah Gaza kerana Tentera  ALLAH berjubah putih bersedia menanti kesombongan kamu yang sentiasa merosakkan  hubungan kemanusiaan dan keimanan. Pegawai keselamatan Gaza atau Hamas tidak akan mampu menahan kemaraan 75,000 tentera kamu sebagaimana tidak mampunya Abdul Mutalib mempertahankan Mekah.  Tetapi  tentera ALLAH akan hadir menunjuk jalan keluar untuk kamu.

Kepada pemimpin Islam hipokrit seperti  Bassyar  Assad, hentikan kejantanan kamu yang tidak berfaedah itu dengan membantu Palestin. Tiada faedahnya untuk menghentam rakyat sendiri  kecuali  kamu sangat cinta dunia yang sudah sebati  dan ingin terus dinikmati. ALLAH telah terbalikkan Firaun, maka tidak mustahil bagi ALLAH untuk terbalikkan kamu!

Kepada  pelajar-pelajar   PhD/Masters (anak jati Gaza) di bawah penyeliaan saya yang kini sudah kembali ke Gaza untuk berkhidmat, nothing much we can do but truly ALLAH will send HIS army to protect Gaza. We will pray for you.  

"Minggu lepas anda menangis di depan saya, hati saya yang keras inipun menangis kerana kamu. Pelukan ukhuwah antara kita mungkin berakhir di sini. Mungkin ini adalah pertemuan terakhir buat kita. Kembalilah ke pangkuan ibubapamu dan pertahankanlah tanahairmu. Jika aku menjadi kamu, aku juga akan kembali pertahankan hak aku dibumi aku...... ALLAHU AKBAR!

Mungkin tentera ALLAH  sedang  meniupkan semboyan  kepada Israel,  Please come ….

 Foto:  Tentera ALLAH berjubah putih bukanlah cerita baru di Palestin

No comments: