Followers- Jalinan Ukhuwah

Monday, February 8, 2010

Buku BPHT sudah masuk stor


Alhamdulilah, dengan izin ALLAH buku BPHT kini sudah masuk stor dan akan berada di pasaran serta kedai-kedai buku hujung minggu ini.

Kepada lebih kurang 60 insan yang sudah menempah buku ini melalui email tigeridz@gmail.com , insyaALLAH saya akan uruskan penghantaran secepat mungkin. No Akaun Bank akan saya email kepada tuan-puan malam ini.

Kepada insan yang berminat, tempahan boleh dibuat dengan menghantar email kepada saya di tigeridz@gmail.com dengan menyatakan Nama, Alamat, No hp dan kuantiti tempahan.

Moga buku ini bermanfaat. Sokongan tuan-puan saya ucapkan terima kasih.

5 comments:

Zuraimah Ismail said...

alhamdulillah.....tak sabarnye nak baca

YaQuut @ Firdaus said...

Tahniah Dr. Ridzwan! Moga ukhuwah tetap berkekalan.

yaquut@gmail.com

ridz said...

Salam CT,
Nanti tlg dtg ambil kat Kak Misah Level 20. Kalau nak jumpa saya utk auto graf, check dgn Kak Misah schedule saya.

TQ.

mamawana said...

Insya allah, akan saya miliki buku ini. Tak leh oder on line ka. Ada discount for bloggers/followers? Heee

ridz said...

Salam mamawana,
Utk member Haji Muda, ada special discount.

Sila email saya tigeridz@gmail.com