Followers- Jalinan Ukhuwah

Tuesday, February 9, 2010

Terima Kasih

Nota: Gambar bersama saudara Rosli Ibrahim, insan pertama memiliki BPHT. Beliau menziarahi saya di pejabat).

Alhamdulilah, hari ini adalah hari pertama buku BPHT dapat saya serahkan. Sudah hampir 100 naskah dijual.

Dua insan pertama yang menerima buku ini beserta autograf ialah saudara Rosli Ibrahim (Pengurus Korporat) dan Puan Rezianna (Pensyarah UiTM). Terima kasih kerana meluangkan masa menziarahi saya.

Kepada tuan/puan yang sudah membuat pesanan melalui email tigeridz@gmail.com, insyaAllah saya akan segerakan penghantaran.

Terima kasih.

3 comments:

web.Admin said...

Tuan HjMuda,
assalamu'alikum

...tak sabar untuk milikinya!

salam hjSab2

Anonymous said...

Terima kasih Dr.

Memang buku ini mengoncangkan dunia. mesti memilikinya
salam ,
rezian-na

ikinroslan said...

BPHT, buku penulisan Dr yg 1st saya baca. mmg betul2 dpt bimbing diri.TQ saya ucapkan pd BPTH.apa lg ye tajuk buku hasil tulisan dr.??