Followers- Jalinan Ukhuwah

Thursday, November 27, 2008

Selamat Berangkat

Salam,
Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan "Selamat Menunaikan Haji, moga perolehi Haji mabrur" kepada rakan-rakan dan pengunjung blog ini khususnya kepada Tuan Syed Ibrahim, Abg Asnyat. Puan CEO Noraini, Inamohamed, Saiful, Shamsul, Hisyam, Siti Zaleha dll yang bakal berangkat dengan KT-KT terakhir.

InsyaAllah penerbangan haji sudah hampir tiba ke penghujung. Penerbangan akhir ini akan membawa jamaah terus ke Mekah. Jamaah lelaki akan mengenakan dua helai kain ihram dan jamaah wanita dengan pakaian putih mereka.

Menurut rakan-rakan saya yang kini sudah berada di Mekah, jamaah sudahpun sesak. Wukuf lebih kurang seminggu dari sekarang. Kepada yang pertama kali pergi ke Mekah, buatlah persediaan mental bagi berhadapan dengan jutaan insan yang sedang memburu redha Allah.

InsyaAllah, Allah akan memberi anda ilmu yang terbaik ketika di sana. Ilmu dan pengalaman anda adalah unik buat anda meniti perjalanan hidup seterusnya.

2 comments:

Anonymous said...

assalamualaikum,
uncle, yesterday kt IKIM..good n i satisfied wif it..anyway, congrats!
n about d book..
actually hr 2, fatin g MPH kt SACC Mall bt fatin xjumpa uncle punyer book..
fatin jumpa travelog Haji jer..
so, i guess kena delay lg..
fatin xnk susahkn uncle..
i think..i'll try find some time again..to go to MPH or Popular..
and cari buku uncle lagi k..
selain MPH and Popular..kt mane lagi buku uncle ada jual?
InsyaAllah by tis year..fatin dptkn buku uncle k..=)

salam,
Nurul Fatin Haq Abdul Fakah

Anonymous said...

Salam Fatin,
Boleh dapatkan di popular book IOI mall atau satu kedai buku di kompleks pkns shah alam. Rasanya MPH SACC dah ada minggu ini.